tisdag 6 juli 2010

Släkten är värst?

Imorse fick jag denna bilden på systerdottern Dumlan. Det verkar som att vi Waterflyare är ena fenor på att somna på udda ställen...
Tack till matte Lotta som bjöd på ett skratt!

Har gjort en ändring när ni ska kommentera här i bloggen, och det är att ni måste fylla i en ordverifiering när ni ska posta en kommentar, därför att jag börjat få spam i kommentarsfälten på sista tiden! Sånt mög vill jag inte ha, så jag hoppas ni inte blir avskräckta från att kommentera i fortsättningen.

1 kommentar:

Hobbe sa...

Är man tillräckligt trött så sover man överallt. Själv somnar jag gärna på en hög med skor med nosen rakt ner i mattes väska - de e gött! Smilla toksover just nu på husses huvudkudde efter en jätterolig rallylydnadsdag i Skurup. Läs mer på bloggen i morgon. Just nu är vi för trötta för att skriva något. God natt!