fredag 10 juni 2011

Nyttelinytt!

Nu har jag fixat till så att om man vill läsa vår blogg på mobilen, så ska det se lite snyggare ut än tidigare (hoppas nu att det gör det också, annars blir jag besviken).

Gick Månstorpsrundan med Pelle idag igen, men var bevakare nummer ett när vi passerade det ställe han rullade sig i äckel förra gången. Vill inte stå och bada en hund strax innan man ska bege sig till jobbet...

Idag morrade Pelle för första gången på lillhusse! Jag var inne på toan, och utanför låg Pelle och vilade. Lillhusse for fram som en tornado i hallen och skulle väl klättra över Pelle (vet ju inte riktigt eftersom jag var på andra sidan dörren), men plötsligt hör jag hur Pelle morrar! Morrar!!! Lillhusse är dock lite mer lyhörd än vad våra valpar har varit, så han backar undan lite och sätter sig för att titta på Pelle istället. Duktiga båda två skulle jag vilja säga! Säga ifrån och en som backar undan. Well done boys!

1 kommentar:

Töserna i Skurup sa...

Ja, det må jag säga. Duktiga boy´s.