tisdag 6 november 2012

Det blir inte bättre...

Ännu ett veterinärbesök avklarat. Denna gång hos veterinär Ronnie, då Karin är på semester.
Tyvärr läker inte högra tassen som den ska, och rekommendationen är att även den bråkiga tån där ska amputeras. Phu...
Tog även reda på vad veterinär räkningen är uppe i, och den gick minsann inte av för hackor. Hualien, det blir hemmagjorda teckningar i julklapp till familjen...

Orkar inte med ömkande kommentarer, de tar mer energi än vad de ger. Jag behöver peppning. För nu känns det banne mig tungt. Jag veeet att andra har det värre, och jag känner med dem. Men jag lever inte deras liv, jag lever ju mitt och får förhålla mig till mina problem och dilemman.

1 kommentar:

Töserna i Skurup sa...

Just det. Det hjälper inte situationen att andra kan ha det värre men om man ska försöka att se det lite positivt så har den högra tassen bättre chans att bli frisk om Pelle genomgår operationen. Så, se framåt! Håll huvudet högt! Det blir bättre!