måndag 30 juni 2008

Badkar




Nämnde att jag badade Pelle igår. Det går jättebra och han är lugn och snäll men jag har ett annat problem... Man böjer ju sig i ungefär 20 -30 minuter och vad händer när man rätar upp sig för att ta hunddukarna? Knaaaaaaak å stel som bara den är man.

Nu är jag ju inte lastgammal, men som 33-åring vill jag och begär jag av mina nära och kära att ni köper detta badkar till mig som jag hittat på nätet. NUUUUU!
UPDATE: Träningskompisen Pamela meddelar att hon har ett sånt badkar och att det är jättebra. Nu börjar jag bli desperat, jag vill/måste/behöver detta badkar omgående!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt har jag :) Det e väldigt bra! :D Kan bara rekomendera det!

Anonym sa...

Aja - 33 är ingen ålder ;o)
Hur ofta badar du Pelle egentligen?
Tycker man ska bada en hel del för
att det ska vara lönt att köpa ett
speciellt "hundbadkar" ;o)
Tacka vet jag hundar som nästan får plats i vasken *fniss*

Anonym sa...

Hej Anna

Face it, Anna. Det är åldern som gör att det blir knaaaaak i ryggen!

Sköt om dig
Mamma

Anonym sa...

Såg detta:
http://www.blocket.se/vi/16781205.htm?ca=23_11_s
- tänkte genast på dig ;o)

Vi ses imorgon i Oxie!
Vilken tid börjar det?

Avanti, Molly & Linda sa...

Jasså, vi ska drabbas av tvångsbesök i Beddinge =)....haha...jag vet nog allt.....ni är så välkomna! Passa på nu innan vi flyttar. Vi tar en dag med bra väder så kan vi kanske tillåme grilla OCH fika. Kram på er, syns imorrn!

Anonym sa...

haha såg att linda sett kommentaren xD men jag tycker det var en bra ide!! :D lät mycket skoj!
Vi ses i morrn!

Anonym sa...

Hej Hej Anna & Pelle,

Hundbadkar...
Ålder...

Jag som bara är 25 år, (rodnar), och halvt invalid tycker vi gör en gemensam insatts och köper ett tillsammans, eller åker vi alla hem till Pamela eller ännu bättre: vi våldgästar Linda!!

PS: Jag för att ni saknar oss i träningsgruppen, speciellt den röda PJ på Fabian...
SBHK locksr inte överdrivet mycket just nu ;-)

Kram Kram