måndag 23 juni 2008

Bättre bok


För ett tag sedan skrev jag ner boken "Marley", har sedan dess läst en BETYDLIGT bättre bok, skriven av Cesar Millan som heter "Cesar och hans hundar". Detta har jag inte kunnat berätta eftersom jag vet att sekunden jag gjort det skulle min mamma dyka mig direkt för att låna boken, och jag skulle bli stressad. Så mamma, nu har jag läst ut och ja, du får låna den...
Tänkte först, varför ska jag läsa denna boken?, jag har ju inga problem med min hund och hans beteende, men faktiskt, det finns många tänkvärda saker och berättelser som alla kan ha nytta av i den.
Tycker det ligger ett ansvar för oss hundägare att fortbilda oss om våra hundar, man blir ju aldrig fullärd! Och tror man det, tycker jag att man ligger risigt på det...
"Okunnighet är att tro att man vet."

1 kommentar:

Anonym sa...

Apropå bättre bok!

När kan man få låna den?