lördag 14 augusti 2010

Vi blev diskade...

Men mamma o Chillie gick det bättre för!

Det gick faktiskt så bra för dem att de vann nybörjarklassen och har nu blivit uppflyttade till fortsättningsklassen! Ett stort grattis till dem! Tyvärr var det endast 2 stycken som blev godkända i vår grupp, vet inte om det berodde på vädret eller att fälttävlan med sina fina stora hästar dundrade förbi precis i närheten.

Pelle och jag blev diskade eftersom jag beslutade att göra om en skylt som blev lite tokigt gjord. Varpå jag klantade till det än mer! Det var skylten "hund framför, backa 1 steg - sitt, backa två steg- sitt, backa 3 steg- sitt". Jag trampade på bakomvarande skylt och Pelle satte sig på en annan... Suck, vi skulle inte gjort om utan bara kört på! Nåväl, man lär sig av sina misstag och vi hade det trevligt tillsammans och det var målet för dagen.

3 kommentarer:

Hobbe sa...

Vad gjorde ni för att bli diskade???

Anonym sa...

Stort grattis till Birgitta och Chillie! Kanon!
Synd att ni blev diskade men jag tycker du får lov att använda Ammningskortet här....det är ungefär som Graviditetskortet, en mycket bra förklaring på förvirring, klumpighet och dylikt. Kram! Lookie

Anonym sa...

GRATTIS till Birgita och Chillie! Pelle och du kommer igen...
Ha det så bra. Kram Lotta o Dumlan