torsdag 23 september 2010

Bara för att!

Sommarbild på världens bästa Pelle!

Näe, tror faktiskt inte att jag ska ställa upp med Pelle i någon lydnadstävling i höst! Kommer ju att bo hemmifrån när vi byter fönster i huset med allt vad det innebär, och jag vet ju inte hur länge heller! Kan bli allt från en vecka till en månad... Har en förmåga att ta för mycket på mig, och sen blir det för jobbigt men då måste man ju fullfölja. Fast det är svårt när det är så roliga saker som man vill göra. Angenämt problem får man väl säga? Håhåjaja...

Ikväll är det Svedala Brukshundklubb som gäller. I kursen jag håller har jag 6 deltagare, lagom grupp tycker jag (när alla är där vill säga). Ikväll ska Pamela och Kimba komma och visa hur lydnad går till. Tänkte jag skulle be dem visa hela lydnadsklass 1 momenten, men jag undrar om jag inte ska kasta in "rutan" också? Mest för att visa hur ett "icke-färdigt" moment kan se ut också. Ska prata med Pamela om det.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh vilken underbar bild på Pelle!! Trots att det är så fina höstdagar nu så saknar man ju sommaren när man ser en sån härlig bild!

Hoppas allt är bra med familjen och att era fönsterbyte går bra!

Ha det bäst!!!