onsdag 27 april 2011

Bra relationer!

Ja, jag kan inte hjälpa det, men jag verkligen gillar Kenth Svartberg... Slukar böcker där han varit med och skrivit eller skrivit själv med hull och hår (nästan). Ovanstående bok håller jag just nu på att plöja igenom, och jag måste verkligen säga att jag gillar den. Lättläst, lättförstålig och vettig oavsett ens egna förkunskaper!
Nu har jag iof inte läst klart boka, men hittills har den varit en hit! Misstänker att jag tycker det samma när jag är klar med den. Rekommenderas alltså!!!

I övrigt? Det var agilitykurs igårkväll, lika trevligt som vanligt även om vi endast var fyra deltagare. Det innebar att vi fyra fick jobba på rejält! Var helt slut i huvudet när vi skulle in och ha teori. Inte gjorde jag saken bättre av att jag tvunget skulle trycka i mig ett dubbelknäcke med creamcheese (ni vet ett sånt Wasa). Jag lovar att det var INGEN som hörde vad instruktören sa! Men, jag ska inte äta kakor, så är det bara!!! Jaja...

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha ha visst e knäcke gott men det låter litta!!! Kul att ni gillar agilityn!!!

briardkimba sa...

Jag har faktiskt den boken också, kanske får ta mig igenom den om den nu är så bra o att du nu kan rekomendera den =)