lördag 12 maj 2012

Nämen!

98 poäng!!! Jag fattar det inte! Å vi slog mamma och Chillie, yeeeyy!

Idag har vi tävlat på Oxie brukshundklubb! Denna gång regnade det inte, men däremot så blåste det, som inte är helt ovanligt i Skåneland, så att radio malmöhus gick ut med en klass 1 varning. Jamen det är väl klart att man ska tävla då. Man har ju faktiskt betalat tävlingsavgift.
Trodde faktiskt att Pelle och jag skulle bli diskade eftersom Pelle "pratade" ganska mycket under banan, och villade bort mig i "spiralen"... Men nä! Fick avdrag för sträckt koppel vid en skylt samt sned sittning mer än 45 grader. Helt otroligt... Kom på delad andraplats, vilket jag är VÄLDIGT nöjd och glad för. =)
Tänker att jag ska tävla i Burlöv den 2 juni också. Det verkar ju gå bra för oss nu!


1 kommentar:

Töserna i Skurup sa...

Grattis, Anna! Jätteroligt! Jag tror vi hänger på till Burlöv.