måndag 14 maj 2012

Tävling nästa!


Jamen det rullar ju på riktigt bra för Pelle och mig just nu! Tassarna är helt ok, så då passar vi på att aktivera oss på diverse sätt! Rallylydnad är ett av dem för tillfället. Eftersom vi fattas en godkänd tävling till för att bli uppflyttade, kommer vi att åka lite längre än vad vi brukar. Det kommer att bära av till Hörby brukshundklubb den 6 juni. Vad bättre sätt att fira nationaledagen än med en tävling i arla morgonstund?
Har för mig att vi en gång åkte till nämnda klubb för en träningstävling med Pamela, Linda och Malin. Då tog Linda bilden på Pelle som jag har som header i bloggen! Tyckte det var en mysig och trevlig liten klubb.
Har vi tur, kommer vi även att få träffa Barbara med Helios, som jag aldrig har träffat i verkliga livet utan bara pratat med via bloggen och facebook! Dessutom slutade hon en vecka innan jag började på skolan i mars!

Så, den 6 juni kommer undertecknad tillsammans med moderskeppet styra kosan norröver för att göra ett försök att bli uppflyttade. Vi kanske ses?

2 kommentarer:

Töserna i Skurup sa...

Jaha, nu blir man kallad för skeppet. Jag ska vara tacksam för att du inte skrev det gamla vraket. Ha ha!

Ingrid sa...

Ni e så duktiga! Grattis på er! Ses i Burlöv???