måndag 11 oktober 2010

En mysig söndag!

Det är så roligt att springa, man blir helt vild å galen!!!

Matte hade packat vagnen full, vi skulle till Pamela efter promenaden.

Husse hade tagit med den blå bollen, som han kastade ut på åkern!!! YEEESS!!


Matte fotade ut mot en äng, fattade inte varför. Jag såg inget?


Hos Pamlela träffade jag Curry =)!


Å syrran Isa och Chillie.


Icke att förglömma blondinen Zsa-zsa!


Coccos-en gjorde en fantastiskt insats på rallybanan, inget snus!!!


Coola Kimba höll koll på oss inne på banan.


Banvandring. Tålmodig Pamela förklarar. Å förklarar igen.


2 kommentarer:

Pamela sa...

Alltså den rundan e super o gå! Just så härligt att man kan kasta bollen o DET uppskattas när det händer! Hmm, katten såg ut att ligga nära, tur den inte e/var där när jag går m Kimba, hon har redan koll på för många katter, såna minnesbilder fäster sig Snabbt - konstigt tycker jag!
Just det! Jag tog också bilder på rally, kommer inom kort! Det e så skoj när det går bra för alla! O Pelle e ju roligast m sina ljud!

Anonym sa...

Åh vad synd att vi inte bor närmre, då hade vi gärna velat hänga på och träna hos/med Pamela. :-))
Kram Lotta