torsdag 27 maj 2010

Matte går kurs med konstiga människor!

Matte var på instruktörsutbildningen igårkväll. Där går även Kenny från samma klubb. Kenny har lite konstig humor måste jag säga... men så har han ju en rottweiler och en chi-hua-hua (som Pamela säger). Kenny har ovanstående klistermärke på sin kalender...

Det var näst sista tillfället igår och projektarbetet skulle vara inlämnat och klart. Matte hade lämnat in det, men var inte klar... Påbackning med andra ord, och matte satt uppe och skrev så datorn glödde till kvart över ett inatt. Då låg husse och jag och sov för länge sen.
Nästa onsdag är det examination, och då ska jag med och agera störning till Pamelas ekipage. Det ska bli skoj, jag ska vara jättestörig!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det var jättekul. Undrar bara hur jag ska tolka det???.... ;-)

Töserna i Skurup sa...

Det ser inte ut att vara en skylt man använder i Sverige men HUA så hemskt