måndag 29 november 2010

Hundmassage

Pelle fick ju för ett tag sedan hundmassage på Pamelas jobb, Tingelings hundpensionat. Fick lite uppgifter som jag skulle göra på Pelle, som jag tyvärr har slarvat med för jag känner mig osäker och vill inte göra skada.
Nu är går Pernilla (som skriver Boxerssons blogg) som också har sina hundar på Pelles dagis, hundmassage utbildningen på Axelssons (tror jag det var) och hon erbjuder gratis hundmassage för våra doggisar! Vilken lycka!!! Jag ska fråga henne tusen frågor om utbildningen, jag vill nämligen också gå den... Hade varit skoj att få hjälpa hundar både i preventivt och i behandlingssyfte.

2 kommentarer:

Pamela sa...

Känner likadant! Lite osäker när jag ska prova hemma på Kimba. Att gå en sån "massage för hemmahushåll" hade varit super!!

pernilla sa...

Hej på er!
Roligt att Pelle vill ha massage, jag trodde att jag skulle massera honom i går men vi kanske kan ta det nästa tisdag? Jag försöker vara kl 16.00 på dagiset och köra i gång men i går ställde vädret till det lite tidsässigt för mig. Det tar så lång tid att ta sig fram på vägarna nu.

Pernilla