fredag 21 oktober 2011

Ja! Eller ja?

Hittade en hemsida (http://www.cattledogskane.se/) med blogg när jag letade information om Atopica vet., där jag lämnade en kommentar och en fråga om hur Anette Pålsson med sin cattledog  upplevde förändringen med medicinen. Nu för en stund sedan fick jag ett mail från Anette där hon skrev att hon märkte en positiv förändring efter ca 2 veckor och förtillfället ger sin hund en tablett i veckan!
Blev väldigt glad för det svaret kan jag säga, för även om kanske inte Pelle svarar så positivt så känns det ändå hoppfullt. Ja, ni hör ju, man kastas mellan hopp och förtvivlan...

Hade egentligen planerat att ta killarna ut i skogen idag men efter en timmes sömn inatt (sonen hostar något så in bänken), så kanske jag ska unna mig en stunds vila. Men det är som Pamela skrev på sin blogg, det dära samvetet kanske man skulle ta och döva... För det ÄR ju fint väder ute. Å Pelle ska ju ha sitt. För nu är han så pass att han kan gå normalt igen.