onsdag 9 juni 2010

Lekkompis!

Imorse träffade jag Pelles hunddagis fröken, Anett. Hon berättade att Pelle har en lek kompis på dagis som heter Sture (underbart namn!!!), är blandras och är prickig, han är väl i storlek med en labbe. De leker jättemycket med varandra och är helt tokiga när de busar runt. Det skulle man vilja se! Har inte lagt märke till Sture när jag lämnar eller hämtar Pelle på dagiset, men nu ska jag banne mig se om jag hittar honom så man får se på polaren!
Roligt att få lite uppdateringar om vad ens hund hittar på om dagarna.

Igår eftermiddag tränade jag och pelle inför tävlingen i lydnad på söndag i Skanör. Det var på tok för länge sedan vi tränade och det märktes. Målet för tävlingen är att vi inte ska nolla på rutan (eller "sändande med ställande" som det eg. heter). Vi får se hur det går!

Inga kommentarer: