onsdag 2 juni 2010

NERVÖÖÖÖÖS!

Idag skiner solen. Och inte nog med det, ikväll är det examinationsdags på instruktörsutbildningen... HUA! Har inte varit nervös innan, och jag brukar inte bli direkt nervös för aktiviteter liknande denna, men nog är jag liiite nervös iallafall, just nu. Hoppas det släpper under dagen.
Pelle ska vara med som störning till Pamelas uppvisning med hennes träningsekipage, känns skönt. Han får stötta sin matte lite också.

Häromdagen fick jag även PM:et från Skanörs brukshundklubb om "Sillalydnaden", så min anmälan har kommit in som den ska. Tävlingen är nästa söndag, klockan 9.00 redan. Vi är 15(!!!) anmälda i klassen. Väldigt många tycker jag. Det ska bli skoj!

Sänder en tanke till en av våra fina valpköpare, som har en krasslig hund för tillfället! Hoppas att hon blir bra snart och att hon tillfrisknar snabbt. Många kramar till er!

Till er andra: ha en go dag!

Inga kommentarer: