fredag 4 december 2009

Fina anor

Såhär såg min farfar ut! Han var dansk och adlig till tusen, han hette Viscount men kallades för Vinnie.



Detta är min pappa, han är också dansk. Man ser ju var vi får våra stiliga utseende ifrån.

Har faktiskt träffat min pappa en gång! På en utställning i Sofiero. Och då sopade jag banan med honom... eller nja, jag vann nätt och jämnt över honom. Domaren hade jättesvårt att bestämma sig, så vi fick springa sida vid sida fram och tillbaka så domaren skulle kunna göra sitt val. Å jag vann... =). Tyvärr kan jag inte så mycket danska, bara fula ord och de får jag inte skriva på bloggen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pelle!
Jag tycker din matte är alldeles för pryd som inte låter dig skriva fula danska ord på bloggen.
Jag kan inga, men om jag kunde så hade jag fått skriva dem för min matte (tror jag, jag har iofs inte frågat....)
Kram Crazy Cookie (ps, Molly tjatar om att jag ska skicka med en labbe-puss till dig...hrmpf.....)

Pamela sa...

WOW inte konstigt du blivit så stilig som du är m tanke på de i blodet!! :)