fredag 11 december 2009

Syrran och jag

Pelle och Isa

Här är jag och syrran! Matte försökte fota oss igår när vi träffade Vitus, men det gick inte så bra tydligen eftersom vi sprang för snabbt. Vaddå, ska vi springa i slow motion? Det går ju inte!

Idag träffade jag Pamela och Kimba, för vi skulle träna lite lydnadsträning. Gillar att träffa Pamela, och idag var det megabonus! Hon hade två tuggben med sig, så nu ligger syrran och jag och tuggar på dem... mumsigt! Taaack!

Idag blev jag faktiskt arg på Kimba för hon var så störig! Vi skulle leka, men då helt plötsligt blev hon helt bitchig, och lade sitt framben på min rygg och bet mig i nacken, då blev jag lack och skällde och morrade. Då slutade hon! Matte sa att hon aldrig sett mig så arg... Sen sprang jag iväg och Kimba följde efter men hon störade sig inte mer, tur för ´na...

1 kommentar:

Pamela sa...

Tack för i dag o ursäkta för min hunds beteende. Vet inte vad det var för ryck hon fick men super att Peller faktiskt sa till, så bordus ska man inte vara! Spännande! Annars så gick det himla bra o träna! får vi göra oftare!