fredag 11 december 2009

Labbe race!

Igår åkte jag upp till min pappa, för att hjälpa honom med att redigera bilder som han tagit.
Givetvis följde Pelle och syster-yster Isa med! Snacka om att pappas labbe Vitus blev glad över att få oväntat besök (men något Gevalia kaffe blev det inte för dem), och de 3000 km2 tomt räckte nästan inte till... Pelle tog täten, tätt följd av Isa och sist Vitus. Men Vitus hade valt sin placering självmant eftersom han hade fullt upp med att lukta Isa i rumpan hela tiden... Han tyckte om Isa. Härligt att se hur de rusade runt som galen-pannor!

Har bestämt mig, ska anmäla mig till lydnadstävlingen i Ängelholm i februari, måste ju prova på hur det är att tävla inomhus för det har jag aldrig gjort! Spännande...

Nu ska jag tänka ut en hämd på en "kompis" som har skickat en kedjebrev till mig med en skraplott i... Be afraid, be very afraid! Mohahahaha...

Å sen ska jag träffa Pamela och Kimba för att träna lite i byn. Måste lägga ner arbete på fritt följ för det gör vi INTE bra i dagsläget. Jubba, jubba, juuubbaaa =)!

2 kommentarer:

Pamela sa...

Jag hade velat ha bilder sen labberejset!! Hade varit kul m ett tappert försök iaf =P

Anonym sa...

Gulp.....hacketi, hacketi, hacketi (tänder som skallrar)....jag är så rädd......
Tänkte först att det var ju ett skoj kedjebrev, men när jag efter att hållt på att organsiera vidareskicket ett tag och insåg vilket arbete det innebar kände jag faktiskt att jag vill hämnas på den som skickat MIG brevet....
Men om jag vinner stort ska hon få del i vinsten! Hihihihi....