onsdag 30 december 2009

Nästsista dagen i december

Husse och matte har farit runt som två illrar i huset och dammsugat och moppat, putsat och fejjat. Blir trött bara jag ser på dem... Så jag sov en stund.
Imorgon blir det nyårsfest, både för folk och hundar här hemma. Vitus kommer ikväll, för han ska också vara med på festen.

Imorgon blir det troligtvis inget skrivande här på bloggen, för det kommer vara fullt upp hela dagen.

Så... Gott Nytt År!

Ps: Hobbe! Du och familjen får gärna komma och prova mina spel när ni kommer ner till Skåne! Tuggisarna är jag inte lika säker på om jag delar med mig... ;)

2 kommentarer:

Hobbe sa...

Toppen, min husse är fena på hundspel.
Våra hussar och mattar får prata ihop sig om tid å plats. Å du, ha ett Gott Nytt År!!!

Jenny sa...

Gott nytt år Anna och Pelle!!