onsdag 2 december 2009

Lunken

Ja, man är ju dötråkig... Snorig och andas som Darth Vader i Star Wars, då orkar man inte göra så mycket hundaktiviteter, fortfarande.
Igår lämnade jag Curry till mamma då hon börjar löpa ganska mycket, så nu är det Pelle och hans kullsyster Isa som är här hemma hos mig.
Idag har vi lyckats dra oss runt golfrundan så hundarna fick lite andra dofter i näsan. De verkade uppskatta det, nosarna lämnade inte backen många stunder.

Här hemma är köket under ytlig renovering, vi håller på att måla om. Eller sambon har hållt på att stöka med förarbetet, jag hoppas att jag snart ska kunna hjälpa till. När köket är färdigt, då misstänker jag att sambon kommer att gå loss med tomtarna här hemma... Naturligtvis kommer Pelles jultass-strumpa också komma upp, var ska tomten annars lägga alla klapparna????

1 kommentar:

Pamela sa...

E din mamam så pass bra så hon kan ha 2 hundar hemma? =) Skönt i så fall!
Jag undrar när vi ska få upp våra tomtar o ljusstakar här hemma, våran hushållerska har tagit semester xD haha!