onsdag 14 maj 2008

Bild tillsammans


Jag tror inte att jag har lyckats lägga ut en enda bild på Pelle och mig tillsammans?! Men så blir det ju när man själv håller i kameran (mobilen, å jag har fortf inte fått svar från Tele 2!!!). Denna bilden som jag lägger ut här är tagen i höstas när vi tillsammans med Linda och Briarden Avanti provade på räddningshund på räddningskolan i Revinge. Får ni chansen, PROVA! Det var så kul, och man blev SÅ skitig, dessutom regnade det, så vi var sjöblöta! Det varade en hel dag, och både vi och hundarna var mer än nöjda när vi kom hem. Men snacka om vilket team work man gjorde med sin hund under dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna & Pelle!
Ni e så fiiiiiiiina tilsammans!
Är Isa parad.... Hmmmm... Lite sugen blir man ju, Pelle är ju supertrevlig! (ja, matte oxå :-)
Superkram Petra, Kajsa och Fabian.
http://www.freewebs.com/mitthundliv/