måndag 26 maj 2008

Hundböcker


Började att läsa "Marley och jag: livet och kärleken med världens värsta hund" av John Grogand för ett par dagar sen. Efter att ha läst ca 50 sidor känner jag mig så ilsk att jag är tvungen att slå ihop boken! Jag avskyr att inte läsa ut böcker eller se klart filmer/pjäser, men jag blev så uppretad! Skulle vilja döpa om den boken till världens värsta hundägare istället! Nu har jag visserligen inte läst hela boken, men det räckte gott och väl för att reta upp mig. Ett stycke berättade om Marley som fått panik under ett åskoväder och demolerat hela tvättstugan där han sitter inlåst (!) när husse och matte är på jobb, och matte orkar inte skälla på honom utan det får husse ta när han kommer hem från jobb, men det kanske är försent då... WHAT!!! Nej, usch och fy för sådana urbota idiotiska böcker!

Läs den gärna själva, och berätta gärna för mig hur den är efter ca 40 sidor för jag orkar inte läsa mer dumheter...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni får ju uppdatera ju. Är man inne varje dag o kollar så har ni inte uppdaterat. Nä bara skojade med er men de hade varit trevligt.
Är ju roligat att läsa om era äventyr. Kram kusinen

Anonym sa...

Hej

Jag kom inte längre i boken än du. Boken borde heta "Världens sämsta hundägare". Hur har denna bok kunnat bli så "uppskattad"?

Birgitta