onsdag 28 maj 2008

Uppdatering


Ja, det var tydligen fler än jag som reagerat negativt på boken om Marley! Där ser man! Dock har jag inte fått några reaktioner som är motsatta till mina, hade varit kul att höra sådana åsikter också.

Igår hände inte så många roliga saker, Pelle och jag var ute och gick lång runda med ett kort pass fotgående (inklusive frittfölj) och läggande under gång. Pelle har börjat fuska lite upptäckte jag! Hahaha, men se den gubben gick inte... matte ser att Pelle inte lägger sig ner helt mot marken!


Efter rundan kallade tvättmaskinen, så det var bara att sätta igång. Pelle gillar att vara nere i källaren där vi har tvättstugan, för där är svalt och skönt på golvet. Pelle fick även sin absoluta favoritefterrätt, honungsmelon! Har aldrig sett honom dreggla så mycket som när vi äter det... Kompisens golden Humlan äter melonen direkt från biten med skalet kvar. Imponerande!!!


Ikväll ska vi till brukshundklubben i Svedala och träna med onsdagsgruppen. Ska bli skoj! Ska dessutom anmäla mig och Pelle till prova på spår den 12 juli med klubben, det är roligt att prova på olika aktiviteter!


Sen vill jag skicka en puck till Vellinge kommun, det börjar bli dags att klippa gräset!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju som en hälig dag. Nä men gräset såg inte högt ut :P haha Kram Kusinen