måndag 15 februari 2010

Det som göms...


Så sant, så sant... (hoppas vi)!

Ja, det hoppas vi iallafall! Pelle har nämligen lekt bort 2 av våra blåa pipebollar i byn. De ligger någonstans där under vintertäcket och väntar på att vi ska hitta dem igen. En försvann när husse var ute med Pelle och en försvann när jag var ute med honom. Får man kalla honom slarver?

Pamela var här precis och hämtade lite grejer, och passade på att tipsa om ett träningssätt till fritt följ! Hon hade kommit på idén i duschen av alla ställen! Ja, man kan göra mer än att sjunga i duschen. Kanske skulle testa det någongång? Komma på idéer i duschen alltså...

Idag ska jag göra hembesök hos två toktjejer! De vet inte om att jag kommer, så det ska bli roligt att se deras miner när jag stövlar in hos dem! Jag rapporterar senare...

1 kommentar:

Pamela sa...

Då ska man alltså gå nere i byn nu när snön börjar smälta undan o försöka hitta blåa bollisar!! haha.
Jo men man står ändå där och har inte så mycket o göra så varför inte tänka o kläcka ideer :P haha!