lördag 6 februari 2010

I morgon smäller det!

Vår inspiration inför tävling?

Varje kväll har Pelle och jag tittat och lyssnat på ovanstående video... Ok, kanske inte men erkänn att man blir peppad av den!

Imorgon ska vi som sagt upp och tävla i lydnadsklass 2 utanför Ängelholm, i ett ridhus. Vi har inte tränat så mycket som jag önskat men det kanske bara är bra med tanke på att man kan överträna moment. Vi får väl se hur det går!

I övrigt tränar Pelle och jag en ny sport, snö-gåing. Man blir varm och trött i benen men Pelle skuttar runt och har jätteroligt och det är ju huvudsaken!

Jag återkommer imorgonkväll och rapporterar hur tävlingen gick!

3 kommentarer:

Sarah sa...

LYCKA TILL!!! Vi håller alla tummar och tassar :)

Unknown sa...

Tack, detsamma! =)

Jenny sa...

Stort LYCKA TILL Anna!!! Vi hejar på världens bästa Pelle : ) och jag håller med, snö-gåing är tufft!