måndag 9 juni 2008

Helgens aktiviteter

Ja! Helgen blev lång och varm med välbehövlig vila (till viss del)! Nationaldagen firades med olika bestyr i köket. Husse försökte göra en ny sås och matte försökte sig på att göra en midsommar tårta, som hon tänkt ha med sig på midsommar när vi ska hem till ted, Anette och Nikki (en av mina många golden kompisar). Vi tror inte att matte gör en sån tårta fler gånger... Alldeles för stökig att göra.

Lördagen badade jag mycket i min nya balja, fick besök av Marie och Emma och (som vanligt) grillade de och jag fick inget. Senare på kvällen körde mattte och jag igenom lydnadsklass 1 passet och husse fick agera tävlingsledare. Jag tjuvstartade på hoppet (igen), tuggade på apporten, men lade mig på ställande under gång och inkallningen gick som en dans.

Söndagen avslutades med bad i Falsterbo, på deras fina hundbadstrand! Även matte och husse var i och badade, och det var sköööönt i vattnet! Bilder kommer senare.

Inga kommentarer: