tisdag 24 juni 2008

Så ser det ut!


Såhär ser min bil ut på sidorna med den fina kennel loggan! Den vita texten gör sig riktigt bra mot de tonade rutorna.


Igår fick vi brev från veterinären att det är dags att ta ny vaccinations spruta, skönt att de skickar ut en påminnelse! Så Pelle och jag ska dit ut idag. Då ska vi även väga in Pelle, ska bli spännande eftersom vi bytat mat på eftermiddagarna och jag tycker att han har blivit lite rund om magen.


Imorgon är det dags för träning på brukshundklubben, det är sista gången för denna "terminen" och på torsdag är det dags för ny träningstävling på Bjuvs brukshundklubb. Tyvärr har jag inte hunnit träna eftersom vi har repat med bandet samt tagit hand om ledsna kompisen. Så blir det ibland...

1 kommentar:

Anonym sa...

Go kväll!

Då ses vi i morgon på träningen!
Jag undrade just om det fortfarande är träningsgrupp eller om det var slut för terminen.., men då fick jag svar på det!
Ska vi försöka samåka på torsdag?
Åker du & Linda ihop eller?
Vi kan väl bestämma något imorgon

Tjingeling!