onsdag 18 juni 2008

Träningstävling i Skurup


Idag har vi träningstävlat i Skurup. Det gick sådär... Ju mer jag funderar på det, desto mer irriterad blir jag över att jag inte lyckades bättre. Okej, det heter Träningstävling, man tränar, men jag hade faktiskt förväntat mig mer av både Pelle och framförallt mig själv. Nåväl, totalsumman blev 125 poäng och helhetsintrycket fick vi 10 poäng på.


En som det gick desto bättre för var Pamela och Kimba som gjorde en fantastisk insats! De gnistrade till och de placerade sig på 3:e plats!!! Ett stort rungande grattis! Å Pamela som mötte mig idag med orden "Kimba är lite hängig idag"... Inte på planen iallafall! Så himla roligt!


Tack till mamma som tog bilderna idag (alla huvuden är med!), men jag vet inte vad du sa till Pelle eftersom han räckte ut tungan???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna & "Pellejöns" ;o)
Tyckte ni gjorde en fin träningstävling!
Nu vet ni vilket i träningen som gett resultat & vilket ni behöver fila vidare på! Lite småfix här o där sen blir ni farliga i Oxie!

Kram Malin

Anonym sa...

Jag sa till Pelle, att sköter du dig inte så får du inget märgben när du kommer hem. Därför räcker han tunga. För övrigt tycker jag ni skötte er bra och bilderna blev förvånande bra. Nu är Pelle tillsammans med Chillie och äter märgben.
Kramisarwlijzoup