tisdag 17 juni 2008

Träning




Ikväll har Pelle å jag tränat med Linda och Avanti och Pamela och Kimba (tror jag ska kalla dem briard-ligan). Förutom att både Pelle och jag är helt sluuuut i huvudet av alla bra tips och inte minst bra kritik, har det varit så himla kul! Perfekt att träna 3 stycken ihop och med folk som är på samma nivå som en själv! Man lär sig både genom att titta och bedöma likväl som att själv träna, nyttigt, nyttigt.

Imorgon ska Pelle och jag till Skurup och träningstävla, och det ska faktiskt Pamela och Kimba också. Känns skönt att ha ett känt ansikte där, förutom min mamma som också ska komma ner och titta. Det är bra, för då kan hon ge lite feedback efteråt.

Nu ska jag gå och sova... ZZZZzzzzzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kul att du tittade in i min blogg, jag hade blandat i hop din o Lindas sidor så inget stämde i går när jag skulle prova komma in på sidorna xD Ajja, det var iaf väldigt skoj i går, tack för all hjälp!
Vi ses i kväll! :D

Anonym sa...

Hoppas att det kommer att gå bra på träningslydnaden i Skurup
Kommer kanske och tittar
Kram