måndag 9 november 2009

Dagar som varit!

Ja, då vi har varit ute och spelat i helgen har ju Pelle varit hos mamma. Det blir väldigt tomt i huset när han inte är hemma! Men igår hämtade vi hem honom, och hemkomsten firades med ett stort märgben, mumsfillibabba. Å chips till matte (mest, husse fick några också).

Igår var det Malmö Valputställning, och mamma var där för att hjälpa/ stötta några av våra valpköpare att ställa ut. Tråkigt att jag inte kunde komma men kommer man hem vid fyra på morgonen så går man inte upp för att vara på valputställning klockan nio...

Idag ska jag vara med om något superintressant, tror jag. Vad det är kan jag inte berätta förrän i morgon... Ses då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Tack för gratulationerna =)
Ang mina lår, de är faktiskt mycket eftertraktade, inte bara Cookie vill smaska på dem utan traktens alla karlar hänger utanför fönstret och vill se mina läckra spiror hahahhahahahaha!
Synd att jag inte träffade din mamma, men det var ju folk till förbannelse...... Hur gick det för dem?
Å vad är det för spännande du ska göra idag?? Nyfiken....
Ha det bäst, kramar! Lookie