måndag 16 november 2009

Usel uppdatering...

... jag vet! Detta beror på att även denna helgen har varit full med spelningar och då ligger "hunderiet" på sparlåga eftersom Pelle åker ut till mamma och tjejerna i Skurup.
Så här kommer lite blandade bilder på Pelle, håll till godo!

Pelle 6 månader! Aaaawww...

Provar att kela i vattensängen med husse, gick bra!

Viktigt att stretcha när man är vuxen.


Curry är konstig...

Springa i vatten är urkul!!!

Hämta grejer i vatten är om än roligare!!!

3 kommentarer:

Hobbe & Smilla sa...

Vad skönt det ser ut när du ligger och sover hos din husse. Jag har börjat smyga mig upp till hälften i husses säng varje kväll i hopp om att en dag få ligga och sova bredvid honom men det har inte lyckats ännu. Matte är den som är stenhård: Inga labbar i bingen, säger hon varje kväll. Men smilla och jag ger oss inte. Vi har en plan...

Pamela sa...

SötePelle!! En hund som verkligen kan charma alla! Kimba sa att hon saknade dagarna då de badade.. Det var längesen tyckte hon. O hon blev jättebesviken när jag sat att det dröjde jättelänge till innan de kunde få bada tillsammans igen =P

Unknown sa...

Lycka till med planen Hobbe! Vi håller tummarna!
Ja, Kimba... saknar också våra badstunder ihop. Tråkigtatt behöva vänta ända till nästa år. Vi kanske kan övertala våra mattar att vi vill bada på djursjukhuset!!!