tisdag 19 januari 2010

Erövrat!

Fina Pelle-tassavtryck i snön!

Snyggingen himself!

Vi kör den lite i profil också.


Idag erövrade jag och Pelle Månstorpsrundan! Hade ingen direkt lust att gå ut en lång promenad, men jag tvingade mig. Så skönt det var! Pelle sprang lös på grusvägen (kanske mer på åkern om vi ska vara ärliga...) och jag lufsade på. Såg knappt något heller, för jag hade glömt sätta i linserna, men det var rätt skönt det med... vara så där lite halvblind.

När vi kom utmed landsvägen, hälsade vi på hästarna som står i en hage där. Pelle morrade lite på hästen som stod närmst, den var ju jättestor! Tror aldrig han varit så nära en häst förut? För säkerhetsskull sprätte han lite med bakbenen också. Så då fick jag stå där och prata med jättesnälla-rösten till hästen, och då mjuknade Pelle. Matte pratar ju inte så där löljligt om hästen är farlig...
Om det var någon som hörde mig undrade de säkert vilka piller jag glömt att ta idag, hahahaha! Jaja, det bjussar jag på...

Är så hemskt sugen på semlor! Å inte vilka semlor som helst, utan Pamelas! Jag undrar om man kan ha en semla-dag med Pamela och gänget snart? Det var ju ett år sen sist!!!!

1 kommentar:

Pamela sa...

JAAAAAA!! Jag låg faktiskt för 10 min o tänkte "Shit så sugen jag e på semlor". När ska vi ha semleträff??