torsdag 28 januari 2010

Vilda djur i skogen!

Pamela tog en så snygg bild på Pelle!

Graciös matte kämpar sig över driva i skogen...

Kimba har sett rådjur!


Fina Coccos verkade trivas i snön!



Kimba är snorig?



Idag blev jag hämtad av Pamela och Anette, och vi till skogen i Törringe med våra hundar. Solen strålade från en klarblå himmel och det blåste nästintill inte alls, najs!

Dock var det fler än vi som hade tänkt samma tanke, att gå i skogen, nämligen områdets alla rådjur! Har nog aldrig sett så många rådjur i Törringe! Kimba blev som tokig, och Pelle var väldigt intresserad han med. Den enda som skötte sig exemplariskt i kopplet var lilla Coccos. Jag tror att Pamela gjorde av med en hel kladdkaka i kaloriförbrukning, så som Kimba stretade och drog i kopplet! Här pratar vi jaktinstinkt!!!

Men annars var det väldigt trevligt att pulsa sig runt på stigarna med sällskap, om än lite svettigt...

1 kommentar:

Pamela sa...

Hej! Tack för du ville följa m till skogen! Det var trevligt o öhmm mysigt haha =P Vi hade vädret på vår sida iaf o rådjuren var fina men sen tog det slut! Som sagt, ibland hade en chihuahua varit underbart! Blev där ingen bra bild på Pelle i profil? Behöver du mer hjälp kommer jag o Kimba ner efter min skola i morgon runt 13 o gör ett nytt försök :)
Nu ska jag o förbränna en kladdkaka till! God natt!