fredag 24 oktober 2008

Bad

Kan lättad berätta att stalkern inte har synts till sedan onsdagskvällen... Kissrundorna har återgått till det normala, skönt!

Igårkväll var jag återigen på brukshundklubben, som medinstruktör. Det är roligt att se vilka framsteg deltagarna och deras hundar har gjort bara på 3 tillfällen! Vi gick en runda för att träna möten, stanna vid hörnor, stanna vid gator samt krypa under och hoppa upp på bänkar. När vi var strax utanför klubben kom Malin J gåendes med Guinness, det var svårt att se dem för det var beckmörkt! Frågade lite snabbt om vi kunde träna på tisdag, får väl ringa henne och snacka lite mer. Tänkte anmäla mig till lydnadstävling i Svedala den 16 november

Pelle åkte på ett bad när jag kom hem igårkväll. Han hade visserligen redan gått och lagt sig (klockan var ju över 21.00...), men eftersom det börjar bli kallt ute vill jag att han ska vara absolut torr när vi går ut och rastar. Jag fick hälla ur honom från biabädden, så sugen var han på att bada. Jag är envisare! Nu luktar han gott igen.

Senare idag ska jag till Petra och hon ska fixa en fransförlängning på mig! Ska bli spännande. Har sett bilder på andra hon fixat och det såg riktigt bra ut! Gå in och kolla hennes blogg om du också vill kolla! Petras hundliv heter den och finns här i vänstra kolumnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skoj! Jag har iaf haft planer på att åka dit o titta =P O ska vi inte inreda en lägenhet den helgen så kan jag också anmäla mig om du ska =P Det enda som e problem m vår träning nu är platsliggningen =/
Hur e det m Pelles tassar nu då?