fredag 31 oktober 2008

Trotsa!


Bild tagen från SMHI´s hemsida.
Ser muntert ut.

Om vi säger såhär. Igårkväll. Var det jag och 4 deltagare (av 10) ur kursen som trotsade vädrets makter. Verkligen. För jäklar vad kallt det var, och blåsigt OCH regnigt som det bara kan vara i Skåne! All heder till de entusiaster som dök upp, de var verkligen jätteduktiga.

När jag kom hem, blåfrusen och mer liknade en isglass, låg sambon och Pelle i soffan och mös som två prinsar. Att de ville värma deras genomfrusna sambo/matte var det inte tal om så jag fick stappla mig in i duschen. Ni vet, jag var så där frusen ända in till mitten av kroppen!


I helgen är det spelning med bandet, så Pelle åker ut till busarna i Skurup. Mamma och jag ska gå igenom lite foto till hemsidan, det kommer snart att hända lite grejer där (roligt!).

1 kommentar:

Anonym sa...

Tramsigt att folk inte kommer bara för det är dåligt väder. Deras hundar behöver väl komma ut o få lite träning ändå?! Tur att det finns folk som kommer ändå, det slutade iaf regna men blåste o var kallt var det ändå!
Ja, det m fackelvandring var jättemysigt! Hade aldrig varit på det innan men se hela skogen så upplyst av facklor o det var helt mörkt ute var så fint!
Jag kan träna nästa torsdag, den 6 rätt? Då tar jag med dina spel! :D
Ha det så bra!