söndag 19 oktober 2008

En solig söndag!

Humm, matte har gömt godis i trädet!

Träd är inte bara att kissa på, man kan hitta godis i dem också!

Idag är det söndag, vilket innebar att man kunde sova ut en dag till, skönt. Husse fick ta morgonrundan även denna dag, men så tar ju matte alla andra rastningsrundor!

Det stökas och bökas nere i källaren, det ska nämligen bli fest där på lördag! Husse fyller 40. Matte har (tyvärr) instruerat kökshjälpen om att man får inte mata labradoren... Typiskt. Jag kommer gå och lura på dem hela tiden, de kommer tappa något, jag känner det på mig...

Matte gjorde roliga lekar med mig idag, hon gömde godisar i ett träd! Barken var skrovlig, så det fanns många stället för godisarna att ligga på! Roligt var det iallafall, annars brukar jag bara använda träd till att kissa på. Sedan gick vi "golf rundan", skönt att få sträcka ut sig!

Imorgon ska jag till Wiveka på Sjödikens hundhotell igen, jag går ju på dagis där. Ska bli skoj att få leka med de andra dagishundarna igen!

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Pelle ser ut att ha skoj i trädet, en riktig trädkramare =). Ska nog hitta på nåt sånt åt Molly åxå. Kram!