onsdag 22 oktober 2008

Smyghandlat

Ibland surfar man runt på de olika hundbutikerna som finns på internet. Man kollar bland halsband, koppel, leksaker och träningsgrejer. Allt som oftast slinter man på tangentbordet och råkar beställa mer eller mindre onödiga grejer.
Hade bestämt mig för att vara sparsam nu inför födelsedagar och julen i antågande, men likväl satt jag härom kvällen och beställde grejer igen...

Det beställdes en gummikarda som ska vara bra för labradorpäls, en rugby liknande boll och en matskål i rostfritt.
Nu gäller det bara att komma till brevlådan innan sambon gör det.

Apropå sambon! Han fyller år på lördag och jag har kommit på en del roliga grejer som man kan göra men grejen är det att jag kan inte ta hem och förbereda grejerna! Han är ju också hemma då. Dessutom ska han vara hemma hela fredagen, så det är kört tror jag. Det skulle vara om jag kan ha och förbereda på jobbet... Humm, får finurla lite på det känner jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det e alltid skoj o shoppa hundsaker, även man redan har det hemma så kan det vara bra att ha! =) Jag e tyvärr beroende av att köpa hundböcker på tradera, det e inte bra det heller =P