onsdag 15 oktober 2008

Äntligen hemma!


Phu, vilken resa det har varit hem... Det började i Mexiko på Cancuns flygplats i tisdags med flyg till Atlanta på ca 3 timmar, väl där gick flyget till Paris på ca 8, 5 timmar och kom över till europeisk tid (Mexiko ligger 7 timmar efter oss). Klydd med flyget i Paris och jag höll på att få raseri utbrott (man sover illa på flygplan...). Väl framme på Kastrup vid 15-tiden idag men inte våra väskor, en är kvar i Cancun (JA!!!) och en är i Paris. Jaja, shit happens tänkte jag. Det är ju bara det att allt mitt smink ligger i resväskan och vi ska ha spelning imorgon... Typiskt. JÄTTE TYPISKT!!! Det ska inhandlas billigt spackel imorgon...

Fått rapport från mamman att Pelle mår bra, och att hon inte har knipit honom för mycket. Ska försöka komma igång med träningen igen, det kanske hinns en tävling också =)!
Man ska kanske försöka och vara social också??? Å så fyller sambon 40 den 25/10, hallen är inte riktigt klar, just det, plugga...

Kramen till alla nära och kära, jag ringer så snart jag har hittat skallen i jet-lag hjärnan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heej! Så kul att du e tillbaka =) Vi kan gärna ta en promenad nån dag :D
Vi får börja träna igen. Kul om du ska hinna ut o tävla m :)
Vi hörs! Kram Pamela o Kimba

Anonym sa...

VÄLKOMNA HEM! Ni är saknade och jag har fått leva utan bloggen. Tärande om jag så får säga.

Anonym sa...

Välkommen hem!

har du siktat in ngn tävling framöver?