måndag 28 juli 2008

101 inlägg!


Då har jag sprängt 100 inläggs gränsen på bloggen! Detta sitter jag nu och firar i min ensamhet med en påse m&m´s medans Pelle ligger bakom mig och flåsar av värmen.


Peter är på väg hem från repan, själv har jag fortfarande nackspärr och är fortfarande lite ojämn i humöret (kan bero på: semestern slut, ont i nacken och /eller jobbigt med värmen).


Däremot har jag varit i Skurup och avlämnat en styck badbalja från BR leksaker till Isa och Chillie så de kan svalka sig på dagarna. Väl där måste man ju slänga sig i valplådan (först efter ha tvättat händerna noga, hygienen är mycket viktig när man handskas med valparna), och mysa med dem. De börjar bli lite busiga och morrar lite när man kliar dem under hakan. Bilden ovan är från idag (och jag vill inte höra några kommentarer om mina bleka ben...).

5 kommentarer:

Anonym sa...

WOW - rena superbloggaren!
Visst är det kul?

Jösses vad valparna växt!
Lite kuligare när dom kommit upp
på benen o är "lite mer hundar"!

Hoppas nackspärren ger med sig snart!! *jobbigt*

Anonym sa...

Nackspärr!! Stackars dig!
Du får gå till en kotknackare om det inte går över...
Valparna är SÅÅÅÅÅÅÅ söta!!
De ser verkligen välmående ut!
TIPS: "brun utan sol" *fniss*

Anonym sa...

Så stora valparna börjar bli nu :D så skoj! :D
Trist m nackspärr ;(

Avanti, Molly & Linda sa...

Du kommer inte dö av hudcancer iallafall! Man måste se saker från den ljusa sidan *blink*.
Varmt e bara förnamnet.....såklart blir det värmebölja den veckan man börjar jobba.....om 1,5 vecka blir jag långledig men du ska se vad det kommer att regna!
Hoppas nacken blir bättre snart, annars finns det bara ett sätt: AMPUTERA hahaha....kram!

Anonym sa...

*schhyyyysss*