måndag 14 juli 2008

Två blir en

Idag ska det tränas lydnad tillsammans med Malin J och Guinness. Malin B skulle också varit med, men hon drabbades av migrän (usch) så hon stannar hemma. Malin J och jag ska träffas på klubben, och leta upp någon gräsplätt som vi kan träna på (så vi får lite nya dofter).

I eftermiddag ska vi till Skurup för att kolla till mamma, Isa och valparna och för att lämna huliganen Chillie. Det har varit väldigt roligt att ha henne här, för hon är full av bus samtidigt som hon är lydig och följsam (jag får det inte riktigt att gå ihop...).

Själv går jag och längtar efter min gamle bil. Sambon håller på att fixa rosten på bakluckan och då får jag ha "finbilen". Den är inte ett dugg bra att ha som hundbil, varken tonade rutor, galler grind eller hundvänlig bagage utrymme. Hörde dock sambon mumla något om att min bil snart skulle vara klar, SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja verkligen! o att man kan ha så fel i bland på hur man trodde hon skulle reagera o sen hur de reagerade :P
Nä det har inte blivit det än. Har provat få i henne i andras poolar o så men det e hon inte intresserad av, men hon blir galen när man kommer till havet eller nån sjö, så jag får se. Hon tycker kasnke det e för litet =P