söndag 27 juli 2008

Bilder

Chillie badar i... en hink? If there is a will there is a way!

Janis och Lowe badar i Pelles badbalja, för 100:ade gången den dagen! Denna gång med blöja.


Idag är det så varmt så vi orkar inte göra något, inte ens bada (förutom lite arbete på muren då)! Så därför lägger vi ut lite bilder från igår, och från i fredags när vi tränade med Linda & Avanti, Pamela & Kimba, Malin J & Guinness. Pamela tog bilden på Pelle, så himla bra blev den!
Måste även berätta att Lowe (mitt kusinbarn) definitivt är släkt med mig, han älskar tsatsiki! Jag är ju känd för att kunna kränga en HEL DEL (dvs tills jag mår dåligt)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi hi.. - nuuu är du OXÅ
yr i bollen, du har ju ingen bula
(eller??) att skylla på så du får
väl skylla på värmen..
JAG (Malin B) har ingen tollare
Guinness och jag var heller inte
med o tränade i fredags.. ;o)

Denna TOKvarma dag har jag jobbat heeeela dan.. - BLÄÄÄÄ!!

Anonym sa...

Jag har nog inte sett ett så bra foto på Pelle någon gång. Det här med värmen, man ska inte klaga men visst är det varmt.