söndag 6 juli 2008

Söndag

****************************Isa och Peter gosar.************


*************************** Pelle och Chillie badar!**********

Ja, då var helgens spelning avklarad för husse och matte. Bröllop är alltid lika roligt att spela på, alla glada och trevliga.

Själv spenderade jag lördagsdygnet hos gammelmatte Birgitta, syrran Isa och terroristen Chillie. Idag kom husse och matte och hämtade mig, men de tog även med sig terroristen... Så nu rasar vi runt i trädgården så grästuvorna yr omkring och gör mellanlandningar i badbaljan med plask. Chillie sänker ner hela sig själv, själv går jag mest och vadar. Sen springer vi igen!

Isa har fortfarande inte börjat valpa än! Vi gissar på att de kommer inatt, men vem vet! Man kan inte skynda på naturen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spännande m valpar :D
Var har du köpt den poolen till hundarna? Jag köpte en i plast men jag fick inte Kimba att gå i den, men hon hade kasnke gillat en sån :P