onsdag 2 juli 2008

Tisdag


Jag fick ett sms från Malin J. Hon skrev: Räknas att ta med apporten på promenad som träning?. I måndags när vi tränade på Oxie BK pratade vi om att hundarna skulle få vila på tisdagen, som uppladdning inför onsdagens premiär tävling. Jag svarade Malin med en fråga: ska ni leka med den under promenaden (för då är det ju indirekt ingen träning...)?
Det är ju så svårt att låta bli att träna in i det sista! Måste erkänna att jag körde lite snabba ligg och ställande på eftermiddags promenaden...

Ikväll debuteras det! Lydnadsklass 1. Hur i hela friden ska detta gå...
(Bilden är tagen med Lindas sambos kamera, av Linda).

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugn & fin!
Det kommer att gå bra - ANDAS och
tänkt inte på att det är tävling!

Jag kommer att sitta & heja på er!
(.. o all ev nervositet låser jag in i mitt handskfack direkt när jag kommer )

Kram