torsdag 18 september 2008

Jag såg mamma kyssa tomten!

Det ska fixas med musikfiler nere i replokalen, tar alltid sån himla tid... TRADIT!
Det var repning med bandet igårkväll. Jag stod och sjöng "Jag såg mamma kyssa tomten", "Julen är här", "All I want for Christmas is you", mycket märklig känsla att stå och sjunga jul låtar i mitten av september. Sedan har jul låtar en tendens att vara saggiga och långsamma, vilket är tråkigt att sjunga (tycker jag). Men vad att göra när man ska sjunga jullåtar på en mässa?!
Ikväll är det dags för kursen på brukshundklubben, jag ska prata om stopp-kommando. Vis av erfarenheten ska jag ha mobilen framför mig så att jag kan se vad klockan är, så jag inte står och pratar i 3 kvart, som jag lätt kan göra när jag har utbildningar på jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh julen är så härlig!!! :D Har julkänslor året om, förutom vid julen =P
Vem e det du e medtränare hos? ALltså vilken annan tränare?