onsdag 17 september 2008

Något fattas...

Hmm, här fattas något i dörrhålen!

... i mitt hem, nämligen dörrar (!). Lyckligtvis har vi dörrar till toaletten och badrummet... I helgen var vi på Bauhaus och köpte dörrar och karmar men det visade sig att vi hade köpt för korta dörrar, som man använder ofta i källare. Suck, tillbaka igen igårkväll och byta till rätt dörrar.

Har nu även, efter påtryckningar, skaffat skype (ni vet där man kan ringa gratis till varandra över nätet), så att jag kan chatta med nära och kära. Så nu vet ni vad ni ska göra, skaffa skype så ni kan chatta med mig!
Ikväll blir det repning med bandet, och på fredag hoppas jag att Pelle kommer hem. Har svår Pelle abstinens.

2 kommentarer:

Avanti, Molly & Linda sa...

Svår Pelleabstinens....ja det förstår jag....man e ju så van att ha dem kring fotknölarna =). Hoppas han snart e hemma å myser me husse å matte igen. Nu hör jag mina grisar pipa där nere, bäst att slänga ut dem på en liten rastning. Ha det bäst, kram!

Anonym sa...

Jag känner med dig Anna. Först Pelleabstinens och sen förkorta dörrar. Suck!