tisdag 2 september 2008

Kursstart!

Då var det dags för kursstart på den egna träningen. Pelle och jag ska numera träna med träningsgruppen, som tränar på tisdagar. Pamela ska också träna här. Dock dök vi båda upp utan hund ikväll! Kimba har opererat analsäckarna och blivit steriliserad, och Pelle är ju hos mamma (vi har inget golv i hallen samt att han har infektion i tassen). Fick många bra tips på att börja träna rutan (eller sändande med ställande som det momentet egetligen heter), så det ska vi testa när Pelle är bättre.
Pamela hängde med hem till mig, hon och Kimba ska låna Pelles spel så Kimba inte blir alltför uttråkad (nina ottosson spel) nu när hon inte får röra på sig så mycket. Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Imorgon ska vi tyvärr inte till Louice (känner mig snuvad på pizza, faktiskt), så det blir kakel titt efter jobb och sedan ska det våldgästas i Skurup.

1 kommentar:

Avanti, Molly & Linda sa...

Hej hopp!
Jag glömde ju helt bort att jag skulle komma till klubben ikväll haha....vi åt kina-mat istället =).
Vad jag blev sugen på att träna när jag läste om rutan....jag vill oxå vara smidig å springa runt med Avanti....men det får vänta till vårens kurser, jag har annat att lära mig just nu hihi....imorgon ska vi till barnmorskan och på två BB visningar. Fullt upp.
Hoppas ni har det bra och att Pelles tass snart mår bättre, kram!