fredag 19 september 2008

Torsdags kväll

Var nere på klubben, då jag är hjälpinstruktör till Britt-Mari och till allmänlydnadsgruppen. När jag stod och väntade (tidig i vanlig ordning...) kom Linda med Molly! Jätteroligt att se dem (gravida-magen, Linda o Molly), har ju varit dålig kompis och ganska osocial på senare tiden, tyvärr, men så är det när jag tar på mig alldeles för många saker...

Nu på morgonen har jag åkt med min sambo in till stan, jag skulle hämta min fina eskrutt. Den har varit på verkstaden men naturligtvis hittade de inga fel och när de körde den fungerade den utan anmärkningar... TYPISKT!!! Jag lovar att den stannar nästa gång jag är ute och kör med den, vänta ni bara.

Ikväll ska jag förhoppningsvis hämta Pelle hos mamma, han ska vara hemma hos oss över helgen. Han är fortfarande svullen på framtassarna. På tisdag ska vi till veterinären igen och då får vi se vad som sägs. Snacka om att kastas mellan hopp och förtvivlan konstant, måste säga att jag är ganska trött på det just nu, och givetvis är allt annat kaos också! Ni vet allt kommer på en gång...

Jaja, nog gnällande nu, det är ju freeeeedag! B.K. på lunchen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, då fick jag svar på det =) Skoj! Hur gick det m o prata om stopp-kommandon?
Så tråkigt att han inte blir bättre i sina tassar =(