torsdag 25 september 2008

Onsdags kvällen

Sambon jobbar vidare med hallen och dörrhålen. Lister spikas, många blir det!

Själv sitter jag och slavar över kurslitteraturen. Ska ju vara färdig med rapporten nästa vecka...

Onsdagskvällen tillbringades framför kurslitteraturen på köksbordet medans sambon spikade lister i hallen så det stod härliga till. Vid ett par tillfällen säger han "usch" och efter ett tag undrar jag vad som är "usch"? Tydligen är tv´n på med "Idol" och någon sjunger falskt. Själv brukar det krypa i kroppen på mig när jag ser råkar se det programmet men jag var så koncentrerad att jag inte hört varken tv´n eller falsksång!

Annars är det många tankar om Mexiko just nu! Vi kollade på webcamera från stranden igårkväll (de är ju 6 timmar efter oss), solen sken och folk låg och solade och badade. Snart är vi där, om allt går som det ska! Har lovat mamma att inte ta med hem en mexikansk nakenhund, hihi!

Inga kommentarer: