måndag 13 juli 2009

Jag har varit borta i 3 dagar...


...från bloggen och det känns som att man varit borta i ett halvår! Jisses vad folk har skrivit på sina bloggar och kommenterat på min =). DET gillar vi! Men, jag känner mig lite efter, som sagt.

Vad har då hänt? Jo, i fredags morse körde jag och min sambo till Stockholm för att hälsa på min hög-gravida kusin Jenny, hennes kille Janis och deras förstfödde son Lowe 2,5 år. Pelle blev avlämnad på whilohemmet (?) i Skurup för att ha sin egen lilla semester. Jenny och jag har "växt upp" ihop, de flesta lov har vi spenderat tillsammans, fastän jag bodde utanför Skurup och hon bodde i Nora utanför Örebro.
Jag har sovit i våningssäng, lekt med bilar, Tomas-tåget och ritat gaffeltruckar tillsammans med Lowe. Vi har gått på Vasamuseet, ett akvarie museum och ätit på mitt thai favorit ställe på söder, Kopanjang. Mums! Dessutom har vi sett filmen "Bilar" typ 4 gånger, för den gillar Lowe...
Det har varit en riktigt mysig helg, och det är alltid lika roligt att träffa kussen med familj.


Sambon och jag körde östkust vägen hem från Stockholm, vilket var mysigt eftersom det är lite mindre vägar och mycket mysigare rastplatser. Inte var det så mycket längre heller, ungefär 10 mil.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, för Pelle är fortfarande hemma hos mamma. Känner mig lite vilsen när jag är utan hund! Ska inte hämta honom förrän på torsdag (?), vet inte om jag kan hålla mig tills dess.
JO! Jag ska åka och hämta LP1 diplomet som kom till posten idag! =)

3 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Så trevlig ni har haft det! Skönt att få lite miljöombyte...vill jag oxå ha =). Kom ihåg att ta med dig stora plånboken när du ska lösa ut ditt diplom.... INTE BILLIGT! Kraaaaam!

Pamela sa...

Härligt!! :D Låter jätteskoj =) Ojojoj, uppdatera m bild sen på ditt LP1 så jag har något att se framemot o bli lite mer taggad! oj, ändå tills torsdag? Varför så länge? =P

Iia sa...

Hallå goding!
Jag vill oxå se hur ett hur ett sånt diplom ser ut...
Grattis!!!
naturligtvis hade du mys i Stockholm =)
Kram